HTML

Greve-kert2.jpgGreve-kert1.jpg

képek

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

Új élet Dániában

Friss topikok

Címkék

szept. 4., kedd

2012.09.04. 23:50 barbara37

Ma nincs iskola. Reggel kimostam és megszárítottam egy adag ruhát. Gulnar készített reggelire paradicsomos tojásrántottát pakisztáni fűszerezéssel, majd ebédet és az ebédről megmaradt zöldséges rizst ettük vacsorára. A 3 perc sétára lévő könyvtárba másolás után visszavittem a dvd-ket, majd irány a szupermarket. Gulnar szintén lebetegedett, ma ő ivott nálam is több teát. Még én sem vagyok túl jól. Délután az itteni vaterán kinéztem egy régi melegszendvics készítőt, amit csak 50 koronáért hirdettek. Este el is mentem és elhoztam 40 koronáért (kb. 1600 forint). Elég súlyos, vagyis van anyag benne. A napokban kipróbálom. Eddig mindig csak egészséges és kissé savanykás magos barna kenyeret ettem. Teljes kiőrlésű kenyérféléből rengeteg fajtát lehet kapni, fehér kenyeret pedig nem igazán, kivéve szeletelt toast kenyeret  :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaielmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr134755872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása