HTML

Greve-kert2.jpgGreve-kert1.jpg

képek

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

Új élet Dániában

Friss topikok

Címkék

Aug 30., csütörtök

2012.08.30. 22:56 barbara37

Ma megvettem a "Zöld hentesek"-et és a Superclásico-t! Nyelvtanuláshoz is tudom használni ezeket a filmeket :-) Vettem még pár praktikus kiegészítőt a szobába, amit ma megmértem. Mivel nem szabályos alakú, így saccolásra min. 20 nm-es, ami számomra tökéletes méretű. Tegnap olvastam, hogy egy itt élő fiatal magyar pár egy nem jó hírnevű környéken 7 nm-es szobát havi 3500 koronáért adna ki! Ez iszonyú drága és szerintem irreális ár. Én ezért a szobáért 2100 koronát fizetek havonta, ami nagyon kedvező ár. A havi utazási bérletem viszont 1250 korona lesz, ami húzós, de ezzel a bérlettel bárhova utazhatok a fővároson belül és annak kb. 40 kilométeres körzetében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaielmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr24742949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása