HTML

Greve-kert2.jpgGreve-kert1.jpg

képek

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

Új élet Dániában

Friss topikok

Címkék

Aug. 18., szombat Dán nyelv tanulása

2012.08.18. 22:02 barbara37

Chris nem aludt itthon, biztos túl sokat ivott.. Délelőtt 10 körül jött haza.

Ma tanultam pár mondatot dánul, majd kimentem egy füves részre pihenni. Itt bent a lakásban már sokszor nem érzem annyira jól magam, mert mindig lesben állok és alkalmazkodom a házigazdához és sokszor van kellemetlen érzésem, hiszen mégiscsak idegenek vagyunk egymásnak. Ma is besokalltam, de a szabadtéri lazítás nagyon feltöltött.

A dán nyelv elég érdekes hangzású, a kiejtés és az írás sokszor köszönőviszonyban sincs egymással. Mielőtt kijöttem, már megtanultam pár szót és mondatot és ezeket a szavakat felismertem a beszédükben is. pl. a buszon :-) Mivel akkor nehéznek és logikátlannak találtam a kiejtést, abbahagytam a nyelvtanulást kb. 1 hét után. Ma, hogy újra elkezdtem foglalkozni a nyelvvel, már jobban megbarátkoztam vele. Jövő héten megnézek pár nyelviskolát, ahol a külföldiek számára ingyenes a nyelv oktatása. Rendkívül fontos, hogy minél előbb tudjak alapszinten kommunikálni  dánul, mert így könnyebben be tudok majd illeszkedni ebbe a társadalomba, a munkakeresés és a kapcsolatfelvétel is könnyebb lesz ezáltal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaielmenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr534719418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása